Методика

 
  Ми створили систему, де діти вчаться самостійно працювати та навчатися, проявляти талант, знаходити внутрішню мотивацію та використовувати різні інструменти навчання. Також для нас важливо розвинути у дітей мислення критичне, аналітичне, наукове та навчити будувати власну траєкторію розвитку.
 
 
 
Молодша школа (0-4 клас) навчається за системою Монтессорі.
Чим вона відрізняється від звичайної школи? 
  1. Навчальний клас поділений просторово на зони, в яких діти   вивчають предмети
    2. Вчитель ніколи не працює на весь клас - лише з  одним або двома учням
     3. Більшість часу дитина працює самостійно
     4. У просторі є 2-3 педагоги, що супроводжують дитину, допомагають та вчать новим темам
     5. Освітній процес відбувається не через книжки, а через спеціально розроблені матеріали, завдяки чому дитина залучає більшість органів відчуття - тактильні, аудіальні, візуальні
   6. Діти вчаться планувати з 1 класу - вони планують свій день та звикають виконувати план
     7. Навчання проходить у різновіковій групі (англійська викладається в залежності від рівня дитини)
    8. Учні вільно рухаються приміщенням - немає уроків по 45 хвилин.
 
Дитина сама обирає, скільки часу витрачати на кожне завдання
9. Частину завдань діти виконують на підлозі, забезпечуючи рухливість хребта
10. Проектна діяльність вплетена в навчання
11. Діти працюють за системою Agile (планування завдань та виконання їх до кінця періоду)
12. Ми ведемо траєкторії кожної дитини, тож батьки знають, що дитині цікаво, з чим є труднощі та в чому у дитини талант
13. Дитина сама обирає темп засвоєння матеріалу та рівень занурення у предмет
 
 
Ми створюємо комфортну атмосферу для навчання та всебічного розвитку. Дітей підтримує психолог за необхідності та проводить із дітьми групові заняття заняття з командної роботи, про власні межі та межі інших та багато іншого.        
 
 
Старша школа (5-11 клас) 
Для наших старших учнів ми обрали систему демократичних шкіл та Дальтон школи. Цим системам вже більше 100 років, та шкіл, що працюють за ними, тисячі в усьому світі (ми самі до них їздили на гостину, аби впевнитися у правильності нашого вибору). Вони були створені, коли педагогіка була дуже суворою і не враховувала різність дітей. Але саме зараз ці системи набули найбільшої популярності. у час, коли особистість кожного має значення.
 
 
У школі ми вчимо дітей навчатися самостійно та будувати власну траєкторію розвитку. Як це відбувається? 
 
  • Щодня у дитини в розкладі 2-3 предмети;
  • Щодня є 2-3 години самостійної роботи за спеціально розробленими планами з усіх предметів;
  • Предмети вивчаються в малих групах (4-6 дітей);
  • Ми не ставимо оцінки - вчитель встигає дати зворотній зв'язок дитині та тьютору, тож дитина завжди розуміє свій реальний рівень знань;
  • Кожен учень постійно залучений на уроці весь час, оскільки в малих групах важко "загубитися в натовпі" - доводиться уважно слухати, концентруватися та відповідати на запитання;
  • Години самостійної роботи учень планує сам, навчаючись виконувати план на тиждень, розподіляти свій час та використовувати ресурси;
  • Учні користуються дошками канбан для візуального розуміння обсягів самостійної роботи;
  • Учнів у самостійному плануванні супроводжує тьютор, який допомагає розподілити час, розібратися із завданнями, встигнути виконати все, вислухає, що відбувається з учнем та надасть підтримку;
  • Діти не мають домашнього завдання. Все виконується в школі;
  • На проектній діяльності учні вчаться працювати в команді;
  • Розвиваючи власний інтерес, ми вчимо розуміти, що подобається насправді, а що ні, аби згодом дитина точно розуміла, чим хоче займатися в майбутньому;
  • Ми готуємо дітей до самостійного життя в їхньому майбутньому, привчаємо бути свідомими та робити свідомий вибір, підтримуємо на цьому шляху та розуміємо помилки;
  • Вчимо розуміти та приймати людей поруч. Навчатися, будувати стосунки з кожним, враховуючи їхню індивідуальність.
 
 
 
 
Важливо:
  • Використовувати свої сильні сторони в навчанні - сприятливий простір, найкращі іструменти навчання, час та дорослий, що супроводжує процес;
  • Розуміти, де є виклики - що складно та як із цим впоратися, як працювати з викликами, як сприймати поразки та помилки так, щоб вони допомагали розвиватися;
  • Кожен вчитель - це Особистість варта поваги - ми не знаємо що знадобиться дитині у майбутньому, але чим більше дитина розвинена у різних напрямках, тим складніші задачі зможе вирішувати.
 
 
 
 
Кажуть, що прорив майбутнього це не про технології, а про людяність. Людяність та стосунки - найперший наш фокус. Процес навчання будується навколо дитини. Навчання та розвиток відбуваються в безпечному середовищі, де дитина стикається з викликами, де має впевненість у своїх силах, де розуміє свої таланти, сильні сторони та зони росту.