Методика

 
  Ми створили систему, де діти вчаться самостійно працювати та навчатися, проявляти таланти, розуміти свої сильні сторони та вибудовувати впевненість в собі. Також для нас важливо розвинути у дітей мислення критичне, аналітичне, наукове та навчити будувати власну траєкторію розвитку.
 
 
 
Молодша школа (0-4 клас) навчається за системою Монтессорі.
Чим вона відрізняється від звичайної школи? 
  1. Навчальний клас поділений просторово на зони, в яких діти   вивчають предмети
    2. Вчитель ніколи не працює на весь клас - лише з  одним або двома учнями
     3. Більшість часу дитина працює самостійно
     4. У просторі є 2-3 педагоги, що супроводжують дитину, допомагають та вчать новим темам
     5. Освітній процес відбувається не через книжки, а через спеціально розроблені матеріали, завдяки чому дитина залучає більшість органів відчуття - тактильні, аудіальні, візуальні
   6. Діти вчаться планувати з 1 класу - вони планують свій день та звикають виконувати план
     7. Навчання проходить у різновіковій групі (англійська викладається в залежності від рівня дитини)
    8. Учні вільно рухаються приміщенням - немає уроків по 45 хвилин.
 
Дитина сама обирає, скільки часу витрачати на кожне завдання
9. Частину завдань діти виконують на підлозі, забезпечуючи рухливість хребта
10. Проектна діяльність вплетена в навчання
11. Діти працюють за системою Agile (планування завдань та виконання їх до кінця періоду)
12. Ми ведемо траєкторії кожної дитини, тож батьки знають, що дитині цікаво, з чим є труднощі та в чому у дитини талант
13. Дитина сама обирає темп засвоєння матеріалу та рівень занурення у предмет
 
 
Ми створюємо комфортну атмосферу для навчання та всебічного розвитку. Дітей підтримує психолог за необхідності, та проводить із дітьми групові заняття з командної роботи.        
 
 
Старша школа (5-11 клас) 
Для наших старших учнів ми обрали систему демократичних шкіл та Дальтон школи. Цим системам вже більше 100 років, та шкіл, що працюють за ними, тисячі в усьому світі (ми самі до них їздили навчатися, аби впевнитися у правильності нашого вибору). Вони були створені, коли педагогіка була дуже суворою і не враховувала різність дітей. Але саме зараз ці системи набули найбільшої популярності. У час, коли особистість кожного має значення.
 
 
У школі ми вчимо дітей навчатися самостійно та будувати власну траєкторію розвитку. Як це відбувається? 
 
  • Щодня у дитини в розкладі 2-3 предмети;
  • Щодня є 2-3 години самостійної роботи за спеціально розробленими планами з усіх предметів;
  • Предмети вивчаються в малих групах (4-6 дітей);
  • Ми не ставимо оцінки - вчитель встигає дати зворотній зв'язок дитині та тьютору, тож дитина завжди розуміє свій реальний рівень знань;
  • Кожен учень постійно залучений на уроці весь час, оскільки в малих групах важко "відсидітися на задній парті" - доводиться уважно слухати, концентруватися та відповідати на запитання;
  • Години самостійної роботи учень планує сам, навчаючись виконувати план на тиждень, розподіляти свій час та використовувати ресурси;
  • Учні користуються дошками канбан для візуального розуміння обсягів самостійної роботи;
  • Учнів у самостійному плануванні супроводжує тьютор, який допомагає розподілити час, розібратися із завданнями, встигнути виконати все, вислухає, що відбувається з учнем та надасть підтримку;
  • Діти не мають домашнього завдання. Все виконується в школі;
  • На проектній діяльності учні вчаться працювати в команді;
  • Розвиваючи власний інтерес, ми вчимо розуміти, що подобається насправді, а що ні, аби згодом дитина точно розуміла, чим хоче займатися в майбутньому;
  • Ми готуємо дітей до самостійного життя в їхньому майбутньому, привчаємо бути свідомими та робити свідомий вибір, підтримуємо на цьому шляху та розуміємо помилки;
  • Вчимо розуміти та приймати людей поруч. Навчатися, будувати стосунки з кожним, враховуючи їхню індивідуальність.
 
Ми розпочинаємо програму подвійного атестату для учнів 7-9 класів. Що отримує учень:
1. Доступ до цікавого, дійсно якісного навчання, що дуже відрізняється від програми МОН
2. Підвищити шанси вступу в європейські та американські ВУЗи
3. Подвійний супровід - education success coach від американської школи та супровід тьютора від школи Papaya school
4. При вступі до закордонних ВУЗів вже не потрібен перший рік адаптації
5. Навчання англійською мовою американських програм
6. Доступ до дуже якісного контенту
 
Як це відбувається?
Є два варіанти:
Перший. Дитина, що навчається в нашій школі, вивчає додаткову програму в рамках школи, та отримує супровід тьютора. Ми організуємо розклад таким чином, аби дитина впоралася із навантаженням.
Другий. Дитина, що не навчається в нашій школі, приходить до нас після обіду та в групі дітей навчається у супроводі тьютора.
 
Важливо! Програма онлайн, і один раз на тиждень є заняття із живим вчителем з американської школи. Навчання відбувається щодня, ми підбираємо зручний графік для дітей.
 
Звичайно, дитині буде легше, якщо у неї гарний рівень англійської (В2). Але якщо ще такого рівня немає, ми пропонуємо допомогу у вивченні мови до необхідного рівня, аби розуміти програму і почати трохи пізніше, або обрати такі курси, які зрозуміти не буде так важко. У будь якому випадку, тьютор допомагає розібратися із тим, що незрозуміло, та встигати вчасно виконувати всі завдання.
 
Ті діти, що проходитимуть навчання за нашої підтримки, отримують спеціальні умови оплати освіти.
 
Якщо у вас є інші запитання, телефонуйте 0673782222 Ірина
 
Важливо:
  • Використовувати свої сильні сторони в навчанні - сприятливий простір, найкращі іструменти навчання, час та дорослий, що супроводжує процес;
  • Розуміти, де є виклики - що складно та як із цим впоратися, як працювати з викликами, як сприймати поразки та помилки так, щоб вони допомагали розвиватися;
  • Кожен вчитель - це Особистість варта поваги - ми не знаємо що знадобиться дитині у майбутньому, але чим більше дитина розвинена у різних напрямках, тим складніші задачі зможе вирішувати.
 
 
 
 
Кажуть, що прорив майбутнього це не про технології, а про людяність. Людяність та стосунки - найперший наш фокус. Процес навчання будується навколо дитини. Навчання та розвиток відбуваються в безпечному середовищі, де дитина стикається з викликами, де має впевненість у своїх силах, де розуміє свої таланти, сильні сторони та зони росту.