• +38 (067) 378 22 22

  • +38 (063) 231 31 31

Методика

У школі Papaya school немає уроків, як ми звикли. Лише заняття з невеликою кількістю дятей та багато самостійної роботи та творчості.
Головна особливість школи - діти навчаються без примусу, а дорослі допомагають створити найкращий простір для розвитку дитини, її талантів та потенціалу. 
 
Молодша школа (5-9 років):
 
Молодша школа працює за системою Монтессорі, в якій у дитини є безліч можливостей розкривати свої таланти та розвиватися у різних напрямках. Простір Монтессорі поєднує реалізацію інтересів дитини, жагу пізнання та академічні знання. Також важливо, що займаються діти самостійно та в малих групах, де вчитель допомагає працювати з наборами з кожного предмету. Письмо в зошитах за підручником - лише один спосіб навчання серед безлічі інших. Важливо, що розвиток кожної дитини в системі - індивідуальний та залежить від швидкості засвоєння матеріалу та інтересів дитини. Оскільки діти переважно займаютсья самостійно, а дорослі супроводжують процес розвитку, поглибити свої знання з будь якого предмету в рамках або за рамками шкільної програми може будь яка дитина. 
Впродовж уроку Монтессорі (2,5 години), діти вільно переміщуються приміщенням та обирають для себе завдання в будь-якій зоні (математика, письмо, мистецтво, природа, географія, соснсорика, читання), тож у дитини немає потреби сидіти довго за партою. Таким чином ми дбаємо про здоровєя наших дітей. Прогулянки на вулиці - також зона розвитку дитини. За годину-півтори на вулиці вони встигають випробовувати та навантажувати тіло граючи в футбол, або квача а також будувати комунікацію з дітьми через гру.
 
 
Старша школа (10-18 років)
Старша школа працює за демократичною системою в поєднанні з системою Дальтон план. 
Особливості системи:
 
 - занятта проходять в малих групах (4-7 осіб)
 - дитина обирає скільки часу витрачати на кожен предмет
 - індивідуальна карта розвитку кожної дитини, яка включає: академічні знання, розвиток власного інтересу, особистісний розвиток
 - шкільний парламент - багато рішень щодо роботи школи приймають діти
 - сформований простір для розвитку відповідальності та усвідомленості
 - атмосфера любові та прийняття
 
 
 
Навчання - це процесс, який будується навколо дитини. Ми можемо створити умови, за кими дитина розкриє свій потенціал, буде розвивати свої сильні сторони та здібності аби в майбутньому знайти себе та напрям професійної діяльності. 
 
Для нас школа - не лише місце де дитина навчається та отримує атестат. Це місце, де дитина родвивається, живе, стикається з різними ситуаціями та у безпечному середовищі може їх прожити.
 
Створення середовища для розвитку дитини ми спрямовуємо в трьох напрямках: 
  1. Академічні знання. У кожної дитини є можливість реалізувати взаємовідносини з державою - отримати атестат. Ми пропонуємо дітям всю програму, розбиту на тижневі плани, яку дитина може проходии у своєму темпі сама або з групою дітей. Також ми пропонуємо дитині курси - студії, які ведуть викладачі, де вона може в кожен предмет заглиблюватися настільки, наскільки їй цікаво. Ми не примушуємо дитину вчитися, ми надаємо умови для цього. 
  2. Індивідаульні інтереси. Ми віримо, що кожна дитина талановита та кожній дитині потрібні умови для реалізації свого потенціалу. Надаючи можливість розвивати свої інтереси, дитина вчиться навчатися, вчиться яким чином вона може вивчити та навчитися будь-чому. Також важливо чути середовище та відповідати його запитам. Разом з дорослим - тьютором дитина вчиться бути у контакті з собою, чути свої потреби та сильні сторони, знаходити внутрішню мотивацію, працювати з ресурсами ( свій власний ресурс, час, бюджет, можливості школи або зовнішні можливості, робота в команді)
  3. Особисте зростання. Кожен день дитина у спілкуванні та в роботі стикається з потребою влесного розвитку. Що саме важливо для дитини розвивати саме зараз - спілкування з однолітками, вміння домовлятися чи арументувати свою позицію, акорські здібності чи вміння презентувати, яка б не виникла потреба - іі важливо почути та знайти шлях реалізувати